loading...
سایت تفریحی تهران پاتوق
Erfan Babaei بازدید : 538 یکشنبه 25 دی 1390 نظرات (1)

به نیک صدا(NIK3DA)خوش آمدید





 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

پـــذیــرش نـــویـــسنده


پایگاه "نیکـــ صدا" در نظر دارد از میان علاقه مندان به نویسندگی در این سایت افرادی را به عنوان نویسنده برگزیند.
لذا افراد علاقه مند به نویسندگی می توانند از طریق نظرات همین پست به ما اطلاع دهند


شرایط نویسنده :
۱- ارسال حداقل سه مطلب در روز
۲- آشنا به سیستم مدیریت رزبلاگ و مسائل جانبی آن از قبیل:آپلود عکس و فایل چند رسانه ای،افزدون برچسب ها و…
۳- مسلط در نگارش و ارائه مطلب به طور مختصر و مفید

Erfan Babaei بازدید : 823 پنجشنبه 29 دی 1390 نظرات (5)

ماجرای پول تو جیبی دادن جنیفر لوپز به نامزدش!

جنیفر لوپز هر ماه ۴۰ هزار دلار به نامزد جدیدش می دهد . این خواننده مشهور هالیوود هر هفته ۱۰ هزار دلار به کاسپر اسمارت می دهد تا او بتواند از عهده مخارج زندگی خود و رفت و آمد با جنیفر لوپز برآید.


بقیه در ادامه مطلب

Erfan Babaei بازدید : 1114 پنجشنبه 29 دی 1390 نظرات (1)

مدونا در زندگی خود به شدت کمبود یک مرد را حس می کند و به یک شریک زندگی احتیاج دارد.این خواننده ۵۳ ساله که چهار فرزند با نامهای لوردس ۱۵ ساله، روکو ۱۱ ساله و دیوید باندا و مرسی جیمز ۵ ساله دارد و اخیرا” با یک جوان ۲۴ ساله آشنا شده است توضیح داد که اگرچه فرزندانش او را تنها نمی گذراند و بیشتر نیازهای او را برطرف می کنند اما از آنجایی که این خواننده با سابقه دلش نمی خواهد تنها زندگی کند احتیاج به همسر و شریک زندگی دارد.

خانم مدونا نیازمند یک مرد هست!

Erfan Babaei بازدید : 2216 پنجشنبه 29 دی 1390 نظرات (0)

ه گزارش پرداد به نقل از خبرگزاری فارس: انتشار عکس نیمه برهنه "گلشیفته فراهانی" در فیس‌بوک و پس از آن دیگر سایت‌های اینترنتی واکنش بسیاری از سینما دوستان را برانگیخت که چرا بازیگری که یک روز با بازی در نقش مادری فداکار در فیلم «میم‌ مثل مادر» خوش درخشیده بود، با پناه بردن به سینمای غرب امروز افتخارش این است تا به حراج گذاشتن نجابتش، عکسش بر جلد یک مجله فرانسوی منتشر شده است.
آنچه که در ابتدا به نظر می‌رسید که توطئه‌ای است برای هرچه بدنام‌تر شدن این بازیگر فراری، در کمال تاسف اولین بار توسط خود او با افتخار در صفحه فیس‌بوکش منتشر شده است.
گلشیفته که روزی در عرصه سینمای ایران اسلامی فعال بود، پیش از این نیز برای بازی کردن در یک فیلم درجه ۳ یا ۴ غربی، تن به بازی در صحنه‌های غیراخلاقی داده بود، امروز با اینکارش بر آن ذره محبوبیت جا مانده در دل طرفدارانش به حرمت نقش‌هایی که در ایران آفریده بود، پشت پا زد.
گویا این عکس از فیلم کوتاهی به نام مکاشفه‌ها برداشته شده که بازتابی از تنش و ناراحتی غرب از انقلاب‌های عربی و بیداری اسلامی است.
در فیلم کوتاه «مکاشفه‌ها» تعدادی بازیگر زن و مرد از جمله "گلشیفته فراهانی" با گفتن جمله‌های به ظاهر متفاوت و همگی با این معنای مشترک که من می‌توانم تغییری عمیق در خودم ایجاد کنم و این فقط خودم هستم که می‌دانم که این تغییر به چه معناست، اقدام به درآوردن لباس‌هایشان می‌کنند، البته نکته جالب توجه این است که در این میان فراهانی تنها بازیگر زنی است که عضوی از بدنش را به معرض نمایش می‌گذارد.


عکس های عریان گلشیفته فراهانی در ادامه مطلب

Erfan Babaei بازدید : 778 پنجشنبه 29 دی 1390 نظرات (0)

لیس هیوستن جسد گلاره باقرزاده، دانشجوی ایرانی را حدود نیمه شب دوشنبه، پشت فرمان اتومبیلش در یک منطقه ثروتمندنشین شهر هیوستون پیدا کرد.

به گزارش بی حرف، گلاره باقرزاده، دانشجوی ایرانی رشته پزشکی در شهر هيوستون آمريکا به ضرب گلوله ای به قتل رسیده است. هنوز انگیزه یا هویت عامل این جنایت مشخص نيست و تحقیقات پليس ادامه دارد. پلیس هیوستن جسد گلاره باقرزاده، دانشجوی ایرانی را حدود نیمه شب دوشنبه، پشت فرمان اتومبیلش در یک منطقه ثروتمندنشین شهر هیوستون پیدا کرد.


ادامه+عکس در ادامه مطلب

Erfan Babaei بازدید : 989 پنجشنبه 29 دی 1390 نظرات (0)

دو پایگاه اطلاع رسانی آمریکایی فاش کردند: باراک اوباما رییس جمهور آمریکا، چهار سال پیش با دستیار خود روابط غیراخلاقی داشته و فیلم این اتفاق در صورت وقوع شرایطی منتشر خواهد شد.

به گزارش شبکه ایران، پایگاه اطلاع رسانی “اگزمینر” (examiner) فاش کرد: باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در سال ۲۰۰۴ میلادی با خانم “ویرا بیکر” دستیارش در مبارزات انتخاباتی وی برای ورود به مجلس سنا،  روابط غیراخلاقی داشته است

این پایگاه اطلاع رسانی در ادامه افزود: روزنامه آمریکایی “نشنال اینکوایرر” (national-enquirer) گزارش داد: باراک اوباما در سال ۲۰۰۴ با ویرا بیکر دستیار خود که در تبلیغات انتخاباتی وی برای ورود به مجلس سنا، میلیون ها دلار کمک مالی جمع آوری کرده بود، روابط جنسی داشته است.


عکس ها در ادامه مطلب

Erfan Babaei بازدید : 1874 پنجشنبه 29 دی 1390 نظرات (0)

میهن استار به نقل از العربیه:ستاره رئال مادرید اسپانیا و تیم ملی پرتقال کریستیانو رونالدو و دوست دختر۲۵ ساله اش ارینا شایک تعطیلات آخر سال خود را در جزایر مالدیو و دبی می گذارنند.

 

عکسا در ادامه مطلب

Erfan Babaei بازدید : 912 پنجشنبه 29 دی 1390 نظرات (0)

فرهادی پس از گذراندن دوره لیسانس در رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران، مدرک فوق لیسانس خود در همین رشته را از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرد. او فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۵ در انجمن سینمای جوان اصفهان آغاز کرد. نخستین حضور حرفه‌ای او در سینما در فیلم ارتفاع پست ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا در سال ۱۳۸۰ به عنوان فیلمنامه‌نویس بود. 



اصغر فرهادی


حاشیه‌ها
بیشتر منتقدین و اهالی سینما مهمترین ساخته های فرهادی را فیلم های درباره الی و جدایی نادر از سیمین می‌دانند. دربارهٔ الی پیش از آغاز بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر به دلیل بازی گلشیفته فراهانی در آن توسط مقامات وزارت ارشاد از جشنواره کنار گذاشته شد. سرانجام دستور حضور فیلم در جشنواره پس از رایزنی‌های نهادهای غیردولتی سینما و برخی داوران جشنواره و در پی درخواست مشاور امور هنری رئیس‌جمهور وقت به وزیر ارشاد صادر شد. پس از آن هم در حالی که فیلم از وزارت ارشاد پروانهٔ نمایش داشت و در برنامهٔ اکران نوروز قرار داشت، به دلایل نامعلومی از اکران آن جلوگیری شد که البته پس از گذشت نزدیک به چهارماه توقیف بی‌دلیل سرانجام اکران شد.


عکس ها در ادامه مطلب

Erfan Babaei بازدید : 934 پنجشنبه 29 دی 1390 نظرات (0)
نیکی قاضیان متولد ۳ می سال ۱۹۸۲ می‌باشد.
او که اصلیتی ایرانی دارد در آمریکا زندگی می‌کند و اکنون ملیتی امریکایی دارد. او یکی از مدل‌های معروف می‌باشد و در مجله FHM خوش درخشید و توانست برای خود معروفیتی کسب کند.
اما شاید یکی از نکات قابل توجه درمورد نیکی قاضیان، ارتباط و دوستی‌ای بود که با کریستین رونالدو داشت. این دو در سال ۲۰۰۸ با یکدیگر دوست شدند اما این رابطه هم مثل همه رابطه‌های رونالدو خیلی زود پایان یافت!
نیکی قاضیان، دختر ایرانی‌الاصلی که مدتی با کریستین رونالدو در ارتباط بود
ادامه عکس ها در ادامه مطلب
Erfan Babaei بازدید : 634 چهارشنبه 28 دی 1390 نظرات (0)

زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک، ستاره‌شناسی و به صورت کلی، همه اشکال دانش، روش‌هایی برای مشاهده جهان هستی در اختیار ما قرار می‌دهند، این روش‌ها به صورت پیوسته راه تکامل را می‌پیمایند.

نشریه لایف به مناسبت ۷۵ سالگی خود، ۳۷ عکس برتر مرتبط با دانش و فناوری را انتخاب کرده است که در زیر، بیست عدد از آنها را با هم مرور می‌کنیم.

این عکس‌ها از جهتی ممکن است فقط سرگرم‌کننده به نظر برسند، اما از زاویه دید دیگری هم می‌توان به آنها نگاه کرد، این عکس‌های نمایانگر دهه‌ها تلاش و نوآوری و صرف انرژی از سوی صاحبان صنایع، دولت‌ها و دانشمندان برای ارتقای سطح علمی بشر هستند. در عین حال تصور اینکه در سال‌های دهه ۳۰ و ۴۰ میلادی در قرن بیستم، در شرایطی که ممالک جهان سومی در فقر و جهالت سر می‌کردند، چنان تلاش‌ها و پیشرفت‌هایی انجام می‌شد، شخصا برای من جالب بود.

۱- جیمز واتسون، زیست‌شناسی و دانشمند ژنتیک پیشگام، در حال بررسی مدل DNA در سال ۱۹۵۷

Erfan Babaei بازدید : 1561 چهارشنبه 28 دی 1390 نظرات (0)

رابطه جنسی یکی از ابعاد ارتباطی بین زن و مرد می باشد( بعد اقتصادی،بعد عاطفی ، بعد فکری، بعدجنسی) و مساله عجیب و غریب و چندش آوری نیست که خانواده ها نسبت به آن بی توجه باشند. متاسفانه بسیاری از خانواده ها در آموزش این مسئله به فرزندان خود کوتاهی می کنند.


Erfan Babaei بازدید : 777 چهارشنبه 28 دی 1390 نظرات (0)

به گفته خانم میشلا مارزانو (Michela Marzan)، فیلسوف و جامعه‌شناس، تا سال ۲۰۰۲ سن متوسط اولین تماشای فیلم پورنو در میان نوجوانان، حدود ۱۳ سالگی بود. امروزه امکان دسترسی به تصاویر پورنوگرافی از طریق اینترنت، این سن را در میان نوجوانان باز هم پایین‌تر آورده است.



Erfan Babaei بازدید : 2191 چهارشنبه 28 دی 1390 نظرات (0)
زنانی که در نیروهای مسلح امریكا خدمت می کنند و اکنون در کشورهایی همچون افغانستان و عراق حضور دارند، بیشتر از آنكه در جنگ هدف گلوله دشمن قرار گیرند، از طرف همرزمان خود در معرض تعرض جنسی هستند!

چندی پیش تلویزیون "راشاتودی" روسیه، در گزارشی که در این خصوص پخش کرده به این مسئله مهم که وزارت دفاع آمریکا را مشغول کرده، پرداخت و اذعان کرد که تجاوز به زنان در ارتش امریکا در حالیست که مسئولان از افزایش این آمار ابراز نگرانی کرده‌اند و بررسی‌ها نشانگر آن است که یک سوم از زنان ارتش امریکا هدف تجاوز جنسی مردان ارتشی خود قرار گرفته‌اند.
Erfan Babaei بازدید : 1609 چهارشنبه 28 دی 1390 نظرات (0)

ه گزارش ایران ناز یک دادگاه در مصر زنی را که در مدت ۴۵ روز با هفت مرد ازدواج کرده بود ،برای انجام تحقیق به زندان معرفی کرد. دادگاه شهرغردقه دراستان بحرالاحمر درجنوب شرقی قاهره دستور داده است برای تشخیص هویت جنین این زن که درحال حاضرحامله است آزمایش‌های پزشکی مربوطه انجام شود.


بقیه در ادامه مطلب



Erfan Babaei بازدید : 468 چهارشنبه 28 دی 1390 نظرات (0)

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا پس از آنکه همسر و دو دخترش به هاوایی سفر کردند، روز چهارشنبه تنهایی به خرید رفت.

به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز، اوباما مجبور است برای بررسی پیش نویس قانون تمدید مالیات بر درآمد با حضور سران کنگره در تعطیلات سال نو میلادی در واشنگتن باقی بماند.

اوباما به همراه شماری از دستیاران و کارمندانی از بخش های امنیت ریاست جمهوری، پزشکان، خبرنگاران به مراکز خریدی در شمال ورجینیا رفت.






Erfan Babaei بازدید : 441 دوشنبه 26 دی 1390 نظرات (0)

گریم عجیب الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر موفق سینمای ایران در فیلم اینجا تاریک نیست گریمی بسیار جالبی را تجربه کرده است که برای اولین بار عکس آن را منتشر می کنیم.
الناز شاکردوست در قسمت هایی از این فیلم باید با گریم سنگین و خیلی متفاوت بازی می کرد.
فیلم سینمایی اینجا تاریک نیست اثری متفاوت از محمدرضا خاکی می باشد که به زودی اکران عمومی خواهد شد.

www.rozblog.com | گریم بسیار متفاوت و جنجالی الناز شاکردوست (عکس)

Erfan Babaei بازدید : 509 پنجشنبه 22 دی 1390 نظرات (0)
وی در هنگام پرتاب، دو پای خود را با طناب گره زده بود و به همین دلیل پیش بینی می شد پس از سقوط، در رودخانه غرق شود.

TakeDel.Com | بالاترین برگ ایرانیان

به ادامه مطلب مراجعه کنید
Erfan Babaei بازدید : 419 پنجشنبه 22 دی 1390 نظرات (0)

TakeDel.Com | بالاترین برگ ایرانیان

مسی توانست با پیشیگرفتن از رقبای خود یعنی یعنی ژاوی هرناندز (در تیم بارسلونا ) وکریستیانو رونالدو بازیکن تیم رئال مادرید، این عنوان را از آن خود کند.

مسی برای سومین سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن سال جهان انتخاب شد.

درمراسمی که در روز دوشنبه در شهر زوریخ سوئیس برگزار شد، لیونل مسی مهاجمتیم ملی آرژانتین و تیم باشگاهی بارسلونای اسپانیا جایزه بهترین بازیکنفوتبال 2011  را برای سومین سال پیاپی دریافت کرد.

پیپ گواردیولا مربی تیم بارسلونا نیز عنوان بهترین مربی سال 2011 را ازآن خود کرد.
مسیتوانست با پیشی گرفتن از رقبای خود یعنی یعنی ژاوی هرناندز (در تیمبارسلونا ) و کریستیانو رونالدو بازیکن تیم رئال مادرید، این عنوان را ازآن خود کند.

ادامه عکس ها در ادامه مطلب

Erfan Babaei بازدید : 596 پنجشنبه 22 دی 1390 نظرات (0)
تمایلات جنسی مبحثی است که همیشه جنجال برانگیز بوده است. تمایلات جنسیهیچ قاعده و قانون مشخصی ندارند مخصوصاً وقتی مسئله رضایت باشد. هر چیزیکه برای زوج لذت بخش و خوشایند و عملی باشد، قبال انجام است. قوانینی برایآن وجود ندارد زیرا ترکیب جسمی و رویکردها و نگرش های اجتماعی زوج ها باهم تفاوت دارد. چیزی که برای یک زوج در رابطه جنسی ایدآل است، برای دیگریراضی کننده نیست. باورهای جنسی غلط بعنوان قانون شکل می گیرند اما تمایلاتجنسی انسان ها مسئله ای شخصی است نه عمومی و هیچ قاعده و قانونی ندارد.بگذارید ببینیم چه باورهای اشتباهی در این رابطه بین عموم مردم وجود داردو حقیقت آنها چیست.

برای خواندن به ادامه مطلب بروید
Erfan Babaei بازدید : 573 پنجشنبه 22 دی 1390 نظرات (0)

مدتی پیش یکی از خبرنگاران رسانه مطبوعاتی فرانسه با لیلا حاتمی بازیگر سینمای ایران در منزلش مصاحبه انجام داد.
موضوع اصلی این مصاحبه فیلم جدایی نادر از سیمین و موفقیت های این فیلم و همچنین داوری لیلا حاتمی در جشنواره ها بود.

TakeDel.Com | بالاترین برگ ایرانیان

Erfan Babaei بازدید : 440 پنجشنبه 22 دی 1390 نظرات (0)
ضرر وزیان مصرف سیگار بر کسی پوشیده نیست. اگر سیگار می کشید بدانید کهدچار یک مصیبت جدی هستید. حتی شما دوست عزیز که روزی فقط یک نخ یا بیشتردود می کنید. این طاعون روزگار ما آنچنان بر بدنمان اثر گذار است که حتیاگر همین امروز و همین لحظه آنرا برای همیشه ترک کنید به این راحتی دست ازسر سلامتی شما بر نمی دارد. باور نمی کنید؟ پس ادامه مطلب را بخوانید
Erfan Babaei بازدید : 1093 پنجشنبه 22 دی 1390 نظرات (0)

ستارگانهالیوودی علاوه بر استعداد در هنر معمولا در کارهای دیگری نیز  شهرت دارندگاها در آشپزی و نقاشی و .... در این لیست شما با چند تن از این ستاره هاآشنا می شوید که می توانند به چند زبان صحبت کنند.

                                     لطفا برای مشاهده ی عکس ها به ادامه مطلب بروید


Erfan Babaei بازدید : 553 پنجشنبه 22 دی 1390 نظرات (0)

صبح  چهارشنبه ساعت 8:20 انفجار یک خودروی پژو 405 توسط یک تیمتروریستی باعث به شهادت رسیدن شهید احمدی روشن معاون بازرگانی سایت هستهای نطنز شد.

دبیر شورای تأمین استان تهران جزئیات جدیدی از نوع بمب و نحوه ترور مصطفی احمدی روشن را تشریح کرد.

صفرعلیبراتلو دبیر شورای تأمین استان تهران در گفت وگو با فارس به جزئیاتی ازترور شهید مصطفی احمدی روشن اشاره کرد و اظهار داشت: «این بمب از نوعمغناطیسی و از همان هایی است که قبلا نیز برای ترور دانشمندان كشورماناستفاده می شده و در واقع کار صهیونیست هاست».

TakeDel.Com | بالاترین برگ ایرانیان

تعداد صفحات : 2

درباره ما
نیک صدا بروز ترین پایگاه موسیقی ، دانلود || فیلم|| موزیک ویدیو و ... دوستان اگه|عكس|كلیپ|مطالب|كد جاوا اسكریپت|و... دارید و مایلید در نیکـــ صدا به نمایش بزارید از راه هایی زیر برام ارسال كنید و نام خودتونم بگید تا تو وبلاگ بزارم ID و ایمیل tehranpatogh021@yahoo.com نظرات از طریق بخش نظرات هم در خدمت شما هستم تبادل بنر و افزایش بازدید فقط با نیک صدا.تبادل بنر با همه!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 198
  • بازدید ماه : 902
  • بازدید سال : 4,086
  • بازدید کلی : 146,533